piątek, 17 października 2008

Zakończenie Sezonu "SOCHO-MOTO 2008"


Cytat (Wieniek):
No i już w domku. Kto nie był niech żałuje, jeden z lepiej zorganizowanych zlotów na jakich byłem :spoko: , a takiego śniadania to nie było na żadnym, waza z flaczkami na stole, pieczywo, herbata w dzbanku, normalnie jak w hotelu :!: .
Na następny jadę na 100%
Koledzy z wawy i okolic, mieliście tak blisko i przegapiliście zajebisty zlot :mrgreen:
Szacun i podziękowania dla ekipy z Sochaczewa :poklon: :spoko: :kufle:
Cytat (Kamil):

:mrgreen: Ja też byłem dobrze się bawiłem ( nawaliłem hehe) i uznanie dla organizatorów. Takiego cateringu na żadnym zlocie nie widziałem- żarcia full i te poranne flaczki z bułeczką, herbatka i napój energetyczny- tak to nawet w domciu nie ma. :mrgreen: Na następnym będę na pewno :hey:

Zacytowałem wypowiedzi uczestników ZLOTU w Sochaczewie.
Zainteresowanych co tam się działo zapraszam na:
http://www.moto-socho.pl
http://www.moto-socho.pl/album_cat.php?cat_id=28

Brak komentarzy: