piątek, 14 listopada 2008

MOJE LOGO

3 komentarze:

rudolf55 pisze...

Zbymusie
nie mam pojęcia kogo przypomina postać poniżej ruin zamku? Gostek z długimi kudłami, motocykl to jakiś golas bez świecidełek, gmoli, kufrów i wyjącej syreny. Że to niby Ty jesteś? Moja propozycja - ogolić pióra motocykliście i maszynę bardziej wypasioną przedstawić! A wtedy podpis zgodny ze stanem faktycznym! I dopiero będzie OK.

zbymus pisze...

Oj Rudolf , czy ja już nie mogę pomarzyć?.Chłopcy w moim wieku chcą troszkę lepiej wyglądać.
Będziesz miał moje lata to też powiesz
--" witaj brzusiu żegnaj kusiu"
-- " nic mi tak dobrze nie wyszło jak włosy"
-- "chciało by się jeszcze a tu już"
A tak na serio, to co o tym myślisz?

rudolf55 pisze...

Uważam, że jest super. Łączy elementy naszego miasta, naszej pasji i ma trochę szaleństwa w sobie, przy odrobinie dowcipu z przymrużeniem oka. Bardzo fajna propozycja. Moje gratulacje (poważnie!!).