poniedziałek, 10 listopada 2008


Szukam chętnych na zakup kalendarza na rok 2009
cena 15 zł

4 komentarze:

Kosek pisze...

Jakoś nigdy nie widziałem u Nas tej koleżanki, a w takim stroju na pewno bym ją zauważył - szczególnie, że jestem wzrokowcem?!?

zbymus pisze...

Kosek zauważyłeś .Ona siedzi na Rudolffa motocyklu może to On chce ją do nas ściągnać.Fajnie jakby mu się udało, ale co powiedzą nasze połówki?

rudolf55 pisze...

zbymus
biorę 1 szt, bo faktycznie ładnie wyszedł mój motocykl. Co do kobietki nie wypowiadam zdania (w obawie przed konsekwencjami ze strony żonki). Mam tylko jedno pytanie: czemu robiłeś zdjęcia tego kociaka na moim moto?

zbymus pisze...

Ja nie chciałem Tobie psocić .
Ona uparła się na Twój w myśl powiedzenia
"Za mundurem panny sznurem"
Rudolff szkoda że ja nie mam takiego powodzenia.
A może tak po koleżeńsku kiedyś jedną posuniesz (przepraszam podsuniesz)