wtorek, 3 lutego 2009

Dziś czegoś nie zrozumiałem .
Jeden z Nas pożegnał się z Forum .
Troszkę mi smutno z tego powodu .
Nie dlatego że jestem fanem w/w forum , lecz dlatego że jednemu z Naszych puściły nerwy .
Ja kilka razy miałem zamiar złożyć broń , lecz zawsze docierało do mnie że w ten sposób oddam pole innym . A co za tym idzie to tak jakbym przyznał im rację .
Nie jest warto podchodzić do tego emocjonalnie , choć przyznaję że sam często tak robię .
A później moralny kac że się znów poddałem .
Wiosna za pasem i tylko patrzeć jak spotkamy się na trasie , więc dotrwajmy razem .
Może pora by zorganizować węższe grono ???????????
No to co ???? FG ????

1 komentarz:

rudolf55 pisze...

Tomku, znam taki dowcip o środku antykoncepcyjnym dającym 100% gwarancję działania. Jest to szklanka zimnej wody, ale nie stosowana przed, ani po, ale zamiast! Błagam, zastosuj tą metodę, odczekamy kilka dni, a może i w tym przypadku okaże się skuteczna.